📌Мектепте енгізіліп отырған өзгерістердің тиімділігіне көз жеткізу мақсатында Лессон стади тәсілін жүзеге асыруды жоспарладық. « Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану оқушылардың талдау дағдыларын қалай жақсартады?» деген сұрақпен 2022-2023 оқу жылында 1 тоқсанның қорытындысы білім сапасына қарап 8 сынып зерттеуге алынды: 3 «В»,3 «Г», 4 «Г», 5 «Г», 5 «Б», 6 «Д», 9 «В», 9 «Ә». 10.11-01.12 аралықта тізбектелген сабақтар өтті. Лессон стадиді жүргізу үшін мектепте жаңа кәсіби оқытуды енгізу үшін барлық мұғалімдері алынды. Бұл мұғалімдерге Лессон стади тәсілінің ерекшеліктерімен таныстырылды. Бұл тәсілдің тиімділігі сол мұғалімдерге:
- Әдеттегіге қарағанда балалардың білім алғандығының анағұрлым анық, әртүрлі қырынан және егжей-тегжейлі дәлелін көруге;
- Мұғалімнің пікірі бойынша балаларды оқыту барысында не болуға тиіс, ал шындығында жағдай қандай екендігі арасындағы айырмашылықты көруге;
- Оқыту нәтижесінде оқушылардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыратындай етіп қайта жоспарлау керектігін түсінуге мүмкіндік береді.
Сонымен қатар біз осы Лессон стадиде «Жаңа әдіс-тәсілдерді қолдану оқушылардың талдау дағдыларын қалай жақсартады?» тақырыбында алған болатынбыз. Бұл әдістемені алған мақсатымыз оқушылардың әртүрлі әдіс-тәсілмен қолдана отырып сабаққа қызығу.
Таджибаева Ф 3 «В» сынып жаратылыстану пәні
Кулжанова А сынып жаратылыстану пәні
Карубаева Л 4 «Г» сынып жаратылыстану пәні
Нурсултанова Ы 9 «Ә» сынып ағылшын пәні
Бисенгалиева А 5 «Б» сынып ағылшын тілі
Онайбаева К 9 «В» сынып орыс тілі пәні
Бисенбаева С 6 «Д» сынып математика пәні
Эсетов А 5 «Г» сынып Қазақстан тарихи пәні
Ерсаинова Д 5 «Г» сынып ағылшын пәні
Бұл сыныптар төмен сапа көрсеткен болғанымен зерттеу барысында білім сапасының біршама жоғары көтерілгені байқалды, сондықтан лессон стадидің 1 циклінде бұл сыныптар өз нәтижесіне жетті деген қорытындыға келді